14 Mart 2010

Ne arabın yüzü,ne şam'ın şekeri.


Bu arapların ne tarihe saygısı var ne hatıralara, petrolden zengin ama insanlıktan fakir çapulcu sürüsü  olduklarını her daim ispat ediyorlar, Hazreti Hatice'nin Türbesi artık yok! yerine abdesthane yapıldı Peygamberimizin annesi Emine hatunun da mezarını yıkıp, otel yaptılar, Peygamberimizin en yakın dostu Hz. ebu bekirin evi şimdi Hilton Oteli kompleksi içinde.

Başbakanın Aldığı ödül geldi gözlerimin önüne, onun ne duygular yaşadığını pek bilemem ama şahsen benim yüreğim sızladı osmanlının kabeye gösterdiği hassasiyetin bir bir yok edilmesi başbakana hiç dokunmadı mı acaba çok merak ediyorum.

Ec yad kalesinden sonra Osmanlı kışlası'da yıkılıyor, islam kültür mirasına yapılan saldırılar bizzat müslümanlar tarafından geliyorsa ne olacak? Hal bu vaziyet de iken, İslam Dünyasından hiç bir itirazın gelmemesi ibret verici, para ve güç, kültür, değer ve inançlara üstün mü geliyor?


"İslam aleminde Türkiye'ye karşı halkının değil, ancak idari kesimlerin problemi olan iki ülke var. Biri Suudi Arabistan diğeri Mısır" diyor bir hocamız, birde başımızdaki Cumhuriyetle dertleri olanları düşün senize, birileri Osmanlının izlerini silerken, birileri de Cumhuriyetin izlerini yok etme çabasında, insan şöyle bir düşünüyor, bizler nasıl bir tezgahın içindeyiz, aklı başında tüm insanlara soruyorum.


Aslına uygun restore edileceği söylenerek yıkılan Ec yad kalesinin yerine dikilen bu Gökdelenler her şeyi anlatıyor aslında, ne diyeyim Allah gözünüzü doyursun.

11 yorum:

  1. "Dinime küfreden müslüman olsa" diye bir deyiş vardır sevgili Tufan bilmem bilir misin? Bunların alayı tüccar.. din tüccarı üstelik!
    Müslümanlığın güzel hasletleri ile yakından uzaktan ilgileri yok..
    Bana kızma ama ben ülkemdeki bir kuş cennetinin ya da bir cılız derenin kurutulup arsa yapılmasına daha çok üzülüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bilmezmiyim sevgili hocam,bilmezmiyim,tüm kıblesi bozuklar ilgi alanımda,aslında bedevi çadırlarında dönen dolapları bilen,ve bildiği halde yazmayan gazeteci müsveddelerine sormalı bunları.

    Ülkemizdeki katledilen çevre ile ilgili bir çalışmam var hocam,yakında yayınlayacağım.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ben şöyle bir yorum getirmek istiyorum dostum?
    tarihte geriye döndüğümüz zaman peygamberimizin
    ecdadını kılçtan geçirip soyunu tüketmeye çalışan
    bir milletten ne beklenebilir ki.
    Ve şimdi diyorumki bu insanların ve bunlara dirsek temasındaki insanların ne yönettikleri ülkeye ne vatana nede dine hayrı olur.
    Ve insanların dnin inançlarını kullanarak, insanları ayrıştırarak bir politika düzenleyip
    rant elde ederler.
    Bilmiyorum dostum sizler ankarada hiç denk geldinizmi bilmiyorum lakin yıllarca ben istanbulda sultanahmet cami önünde bu araplarla çok karşılaştık bu kadar pis ve geri bir millet
    daha yoktur sanırım.
    Bizim beyinleri örümcekleşmiş insanlarımız ise
    bunları baş tacı edip el üstünde tutarlar.
    Allah bu topluma derlenip temizlensin insana benzesin diye islam gibi bir din göndermiş lakin
    bu bile bu toplumu insanlatıramamış.
    Böyle bir toplumda da ne beklenir bilmiyorum?
    Ben her zaman şunu söylerim türk ün türk ten başka dostu yok ve aslımızı nerelerden geldiğimizi inkar ve atalarımıza ihanet etmeden
    ülkemizin vatan topraklarımız korumalıyız diye düşünüyorum.
    Saygı sevgi sağlık sıhat dolu günler dilerim
    ALİ EKBER ÇELİK

    YanıtlaSil
  4. Dışına bak yeşil türbe, içine bak estağfirtövbe...
    Hoş bunların dışıda aynı. Kuranı Kerimi başlarının altına yastık yaparmış araplar. Hacdan gelenler öyle anlatıyor.
    Herşey beklenir bunlardan da kimsenin neden gıkı çıkmaz anlamaz Newbahar.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Ali ekber,teşekkür ediyorum bu yorumuna,uzun lafın kısası şunu söylemek istiyorum,kabenin idaresinin sadece bunlarda olmasını beni mantığım kabul etmiyor,orası tüm müslüman aleminin ortak bir değeridir ve buna bir çözüm bulmalı diye düşünüyorum.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  6. Bu kutsal değerler bir ticarete dönüştürülmüş sevgili bahar,hacıların kurbanları aç ülkelere dağıtılıyor söylemleri yalan çıkıyor,büyük bir kısmının çeşitli ülkelere satıldığına dair bilgiler var.
    Ne diyeyim doğru ise Allahından bulsunlar.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Tufan söylenecek ne kalmış sen yazmışsın Ali tamamlamış,arap yağı bol bulmuş çanakçısı da pek çok, rant dünyası iman para olunca hal bu oluyor. kalemine kuvvet sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili dostum,

    Tezgahı bilmem; ama GDO'larda uyku ilacı var gibi geliyor bana... Aksi takdirde bu denli büyük bir kitle uykuya dalamazdı...

    Selamlar...

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ediyorum sevgili gül,evet imanı sermaye yapanlardan kurtulmalı bu insanlık.

    Sende sevgiyle kal arkadaşım.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeldi sevgili üstadım,evet GDO lu gıda ile,dağıtılan paketleri düşündükçe insanın inanası geliyor gerçekten.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  11. malesef dostum benimde mantığım ermiyor lakin
    yapılabilecekte birşey olduğunu sanmıyorum

    aslına bakacak olusak bunu sudiarbistan düşünmesi lağzım lakin buna hiçbir zaman yanaşmazlar çünkü ortada petrolden daha biyük bir rant var bunun işletmesini başka ülkelere bırakacaklarını sanmam

    YanıtlaSil