21 Mart 2010

Durun bakalım ne oluyor.


Ortalık yine yangın yerine döndü,özür dileyenler,özürler havada uçuşuyor,ne için özür diliyorsun,bir kabahat mı işledin?bir kabahatin var ise git kendin tek tek özür dile,benim adıma ne konuşuyorsun sen,orta yere pisleyeceksin kokun her yeri saracak sonra bunu millete temizleteceksin,yok öyle Arkadaş yok,senin hasta ruhunun ceremesini ben çekmek zorunda değilim...

Bu kahvaltı sofralarında o sanatçılara ne ikram ettiklerini pek bilmiyorum,ama o sofralardan kalkanların dili bir açılıyor'ki sormayın gitsin,köklerini kökenlerini sıralıyorlar bir bir,açılıma destek vermeyenleri hainlikle suçlayacak kadar ileri gidenleri bile çıkıyor içlerinden,bu millet'den saklanan ne açıklanıyor'ki onlara,veya nasıl bir masal anlatılıyor içeride bilmiyorum,ama benim bildiğim tekel işçilerinin yarısı kürt vatandaşlarımızdı Ankaranın ayazında üç ay buz kestiler masalcı amca haklarını gasp ettiği için,o zaman neredeydi bu çok duyarlı sanatçı yönünüz kökleriniz hangi yöne bakıyordu o günlerde'de göremedik işçi çadırlarında sizi.

Bu millet sizleri etnik köklerinizden dolayı değil,sadece insan olduğunuz için bağrına basmıştı,sanata ve sanatçıya saygısından sevmişti,cebinize giren her kuruşu ön yargısız vermişti ekmeğinden keserek,ama siz ekmek yediğiniz çanağa pisliyorsunuz,sizler bu masalcı amcanızın güvenilmez olduğunu öğrenmediniz mi hala, yarın hastalığı tutarda gelin bakayım buraya artist takımı,alın ananızı da has s..tirin gidin derse ne yapacaksınız merak ediyorum,yaralı bir güvercin gibi kanat çırpa çırpa uçup gidecek misiniz,yoksa medya maymunluğuna devam mı edeceksiniz,göreceğiz bakalım hep birlikte.

Şunu asla unutmayın,bu ülkenin yarısından fazlası masalcı amcanızı ekranda görünce kanal değiştiriyor,yarın sizlerin de başına aynısının gelmeyeceğini kim garanti edebilir,hükümetler gelip geçici ama halk seçicidir,sizi göğe çıkardığı gibi yere vurmasını da iyi bilir,gerçekler sizin yükseklerden baktığınız gibi değil biraz ayağınızı yere bassanız iyi olur diyorum ve sizi boykota devam ediyorum...

2 yorum:

  1. Ne mi oluyor?
    Kıvırıyorlar, hemi de Asena'yı ağlatacak cinsten.
    Var ya,
    Ne zerre kadar korkum ne de zerre kadar umutsuzluğum var.
    Türk adım, her ünvandan üstün...

    YanıtlaSil
  2. İşte bu kadar Türk kadını,onlar düşünsün gayrı gerisini,yarın çöplüklerinde ağlarken merhamet dilenmesinler bu asil milletten.

    Selamlar.

    YanıtlaSil