4 Temmuz 2008

Hiç mavi kanatlı kuş gördünüz'mü


Siz hiç mavi kanatlı kuş gördünüz’mü
Gök yüzünde kuyruğu sevgiyle süslenmiş
Pırıl pırıl,yıldızların arasında geceye huzur veren
Titrek ürkek ama,Pamuk yüreği kararlı
Siz hiç yazdınızmı,Mavi kanatlara sevdayı
Yanlızlığa sessizliğe,Sağır gecelere inat
Yüreğinizle çaldınızmı hiç,gönül kapısını sıkılarak
Özlemlerin hasretlerin ateşine aldırmadan
Ben yazdım be Hayat,Sana bile inat
Umutlarımı yazdım,sevdağlarımı yazdım
Yüreğimle çaldım kapısını,duydu beni açtı yüreğini
Kor ateş gibi sımsıcak yüreğine,sardı yüreğimi
Dün gece yüreğime,Mavi kanatlı bir kuş kondu
Baharlarıma çiçek gibi,Kışlarıma güneş gibi
Pamuk yüreğini koydu,yüreğimin üstüne cesurca
Duygularıma inanarak,Sevgilerime inanarak… 4.7.2008

Sevgili dostlar,umudunuzu yitirdiğinizde,çevirin yüzünüzü göklere
Mavi kanatlı kuş,sizleride bulacaktır,yüreğinize konacaktır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder