6 Haziran 2010

Başbakan botokslu mu?

 Vallahi ben Ayşe Özgünün programın da modacı Barbaros Şansal'ın  anlattıklarının yalancısıyım ,insan bunları duyunca şöyle bir bekliyor yazan çizen var mı diye ama ne gezer kimsede tık yok,bir tek  Ali Gülen

Oda tv.com den şöyle bir yoklamış ses gelir mi diyerek, ben kuyuya bir taş atayım da kim çıkarırsa çıkarsın bakalım.

Şansal, ünlü modacı Yıldırım Mayruk’la yaklaşık 20 yıldan fazladır çalışan ve o dünyayı çok iyi bilen biridir.

Söz güzelleşmeden, güzelleşme operasyonlarından açıldı. Ve botoks'a da geldi...

EVET BEYEFENDİ DE YAPTIRMIŞ

Şansal, “Baksanıza beyefendi de yaptırmış. Dudaklarının yan kıvrımlarının altına top top yağ enjekte edilmiş. Kırışıklıklar gitsin diye” yorumunu getirdi.

Ayşe Özgün, “Kim, başbakan mı?” diye sordu.

Şansal, “Evet, Erdoğan” yanıtını verdi.

Bunun üzerine Özgün, “Aman sus sus” diye konuyu geçiştirirken, Şansal, “Ne var canım bunda. Herkes yaptırıyor. Baldırdan ya da kalçadan yağ alınıp enjekte ediliyor”

Evet bunda ayıp bir şey yok,yok da,sözde otoriter bir başbakana bunu hangi cesur gazeteci soracak bu merak konusu.

Bana soracak olursanız bu Botoks denen uygulama dudaklar ve çevresine kalçadan yağ alınarak yapılmamalı,şimdi siz neden diye soracaksınız,benim tahminim bu tür uygulama yaptıranların ağızlarından pek düzgün laf çıkmadığı veya çıkan laflara pek hakim olamadığı şeklinde! nede olsa aslına çekiyor diye düşünüyorum (burası biraz latife de olsa) siz ne dersiniz,Başbakan botoks'lu mu?

4 yorum:

  1. Böyle bir analizden sonra ben tüm meclis erkanının botokslu olduğunu düşündüm bir an:))

    Biz yine çenemizi aslında parmaklarımızı yormayalım ne halt ederse etsin boşbakan.
    Hazır milletde kuzu kuzu uykudayken!!!

    YanıtlaSil
  2. Haaa çok hoş, özellikle sizin yorumunuza bayıldım! Peki neresinden alsınlar?

    YanıtlaSil
  3. Son yorumlarınızda haklı olabilirsiniz. Son konuşmalarından bu anlaşılıyor.

    YanıtlaSil
  4. Aysema hanım,bence göbeğinden aldırmalı en azından kaşımakdan konuşmaya vakit bulamaz bizlerde biraz huzura ereriz diye düşünüyorum.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil