1 Ocak 2010

Farid Farjad ile arkadaş olmak.



Büyük bir keyifle dilediğim Farid Farjad ile MySpace de arkadaş oldum ve kendisinden çok önemli bir konserinin videosunu rica ettim,çok teşekkür ediyorum kendisine gönderdi.

Ama üzülerek söylemeliyim'ki ben o videoyu seyredip dinleyemiyorum,you tube kayıtlı olduğu için,şimdi farjad bana yazsa ve nasıl bulduğumu sorsa (olmazya) diyelimki sordu ne cevap vereceğim ben şimdi.

Üzgünüm farjad,benim ülkem demokrasi cenneti ama,yöneticilerimin eleştiriye tahammülleri olmadığı için you tube benim ülkemde yasak desem inanırmı acaba.

2010 Yılına girdik,hala ekranlara çıkıpta pişkin pişkin demokrasi dersi vermeye kalkan kerameti kendinden menkul adamlara sesleniyorum,biraz insan olmayı deneyin ve yüreğinizin bir köşesinde sevgi için küçücük'te olsa bir yer ayırın,o koltukları kimse yanında götüremedi bunu sakın unutmayın efendiler,sakın.

Kendinize müslüman olmanın ne yukarıda, nede aşağıda hiç bir kıymeti harbiyesi yok bilesiniz,yarın bu yasak zihniyet sizede dönebilir unutmayın...

5 yorum:

  1. Farid Farjad... inanılmaz...
    Kemanı konuşturan adam. Uzun süre bloğumda çalmıştı ve değiştirmeye bile kıyamamıştım.
    Demek arkadaş oldunuz ve size istediğiniz konser videosunu gönderdi. Bizimkiler olsa sürüne sürüne ancak menajerleriyle görüşebilirsiniz. Ne alçak gönüllüktür bu böyle.
    Dua edinde bizim ülkenin hallerini hiç sormasın. Zaten basını takip ediyorsa ne kadar demokratik!!! bir ülke olduğumuzu görmüştür.
    Ve ne kadar insanlıktan uzak varlıklar tarafından yönetildiğimizi!!!

    Sevgiler Newbahardan

    YanıtlaSil
  2. Sevgili bahar,tabiki birebir görüşmedim,sadece blog arkadaşlığı MySpeace de,yazıyorsun cevap veriyor ama kendisimi veya ilgilisimi bilemem.
    Ama zevkle dinlediğim bir çok sanatçıyla blog arkadaşlığı yapıyorum,inan hiç birisi bizimkiler gibi kaf dağında gezmiyor,gayet mütevazı insanlar buda insana keyif veriyor gerçekten.

    Selamlar.

    YanıtlaSil
  3. evett muhteşem bir keman ustası kıskandım sizi ama olsun dostlarımızın arkadaşı olmasıda beni mutlu eder.üzücü bir durum izleyememiş olmanız
    sevgi lerr

    YanıtlaSil
  4. yıllarca o zihniyetin baskısı altında yaşayıp yüzlerce yazarımızı şairimizi demir parmaklıklar arkasına hapsetmedikmi

    YanıtlaSil